Hanımlar 13. Haftada bebeğimin bacak arasında önce şöyle bir çıkıntı vardı ve doktor erkeğe benziyor demişti.17. haftada farklı bir doktor kız gibi görünüyor dedi. Doktor mu yanılmış olablir yoksa önce bu şekilde olup sonradan cinsiyet değişmiş olabilir mi
