Tubito-ipek Hipp organik combiotic bizde hiç bir problem yaratmamıştı aksine çok da iyi gelmişti 🦋
sarılık olmaması için bile olsa mutlaka mamayla destekleyin, ben o hatayı yaptım mama vermedim yüksek sarılık ve farklı birkaç nedenden dolayı doğduğunun 3.günü yoğunbakıma alındı bebeğim.. bu süre zarfında da biberonla beslemişlerdi orda, çıkınca da birdaha meme almadı, neler neler yaptım yok olmadı en son 3.ayımda zaten sütüm tamamen kesilmişti 🥲 şuan 5 buçuk aylık ve doğduğundan beri sadece mamayla beslenen bir bebek 🌼