RabiaErdem mrvsrcn allah gönlüne göre versin canim ❤️🤲🏻 Rabbim bizede saglikli evlat nasip etsin 🤲🏻🤲🏻❤️
E_rcimkara mrvsrcn canım adetin gecik ti mi ? Ben 0,709 iken öğrendim seninki daha yüksek yükselebilir😇🧡
mrvsrcn Belguzar23 yani pcosum kuzum o yüzden belli olmuyor ama doktor iğneden sonra 18-21. Gün kesin olursun dedi
Belguzar23 mrvsrcn hayırlısı olsun canım sen moralini bozma Rabbim nasip eder insallah 🤲🏼 dua ediyorum senin için
papatya-0 mrvsrcn ay 4 5 bile çıkmış şaka gibi ya 🥲 hayırlısı olsun canım adet olasiya kadar vaktimiz var
2_evlatyolda mrvsrcn canım sen kimyasal mı geçiriyorsun acaba 🤔 dokrounu mu degiştir sen ne bilim 0dan yüksek cıkmıs normal degil yani cok tuhaf
mrvsrcn papatya-0 öyle kuzum çok umutlandığım oldu sonra oturup saatlerce hıçkıra hıçkıra ağladım, şu an hiç bisey hissetmiyorum biliyor musun dün idrar testinde negatif görünce çok ağlamıştım ama kanda görünce ağlayamadım bile bitti galiba tüm umudum artık
papatya-0 mrvsrcn benimde negatif iğne saymazsam 14. Gün hiç belirtide yok zaten sivilce filan çıktı büyük ihtimal adet olcam çok zor gerçekten Allah en hayırlı zamanda kucagimizi doldursun 🙏😓
2_evlatyolda mrvsrcn rabbim tez zamanda kucagını hayırlı evlat ile doldursun üzülme dua et bol bol rabbim nasibinize hayırlı evlatlar yazsın pco varsa her gün ac karnına çörek otu yagı iç ben öyle yendim onda buldum şifayı