Merhabalar. 21+2 oldum. Bu 22. hafta olarak mı sayılır acaba? Kamuda çalışıyorum izin haftası 31 bitip 32′den gün alınca mı başlıyor mesela? Biraz zorlanıyorum, 30′a gelince daha çok zorlanırım diye korkuyorum. Aranızda birkaç hafta erken izine ayrılan var mı? Şimdiden teşekkür ederim.