Merhaba kızlar benimde doğum hikayemi paylaşmak nasip oldu, erken doğum oldu, uygulamadan doğum yaptım kısmını bulamadım bilen varsa söyleyebilir mi? Şimdiii doğum hikayeme geçiyorum. 30+6da ağrı ile acile gelmiştim rahim ağzı kısalığı çıktı 3 gün hastanede yattım ciğer geliştiriciler yapıldı doktorum yatacaksın tuvalet dışı kalkmayacaksın dedi. Gün aşırı muayeneye geldim bana 1 hafta önce her an suyun gelebilir demişti bu arada rahim ağzı kısalığım 1.45ti son muayenede. en son 4 gün bu hafta gelmesende olur 1 haftadır kısalma yok durmuş durumda 2 ocakta gel dedi tamam dedim eve gittim yattım 30 Aralık cuma akşamı saat 22.30da tuvalete gittim bi baktım ki pijamam kan peçeteye pıhtı geldi hemen 2-3 dk içindede suyum geldi ne olduğumuzu anlamadık doktorumu aradım acile geç geliyorum dedi hemen valizlerimizi aldık annem eşim ben ve arkadaşım hastaneye geldik, acil doktoru muayene etti suyum kanlı geliyordu Buda bebeğin eşinin bebekten ayrılmaya başlaması anlamına geliyormuş doğumu geciktirirsek bebeğin nabzı düşer dedi acil sezaryen dedi, kendi doktorum 15 dk içinde varmıştı saat 23.45te acilden giriş yaptım saat 01.05te oğlumu 33+4 olarak dünyaya getirdim, yemek yediğim aç olmadığım için spinal değil genel anestezi ile oldum oğlum 2500 kg 49 cm doğdu ama yinede kuveze girdi doğduğunda ağlamış bile masallah, sizden ricam bebeğim için dua edin en kısa sürede kuvezden çıksın hatta benimle beraber taburcu olmayı göstersin rabbim. Asla moral bozmadım suan arkadaşım ve annem odayı süslüyor oğlum yanımda değil ama üst katta ve beni hissediyor ilk kez sabah 11de göreceğim nolur dua edin hemen atlatalım şu kuvez dönemini sağlıkla gelsin çocuğum. Erken doğumda olsa çok güzel hızlı bir doğumdu Allah herkese zamanında nasip etsin insallah. Uyandıktan sonra 1 saat hafif ağrılarım oldu Şuan gayet iyiyim sadece öksürmek istiyorum o zaman dikişim açıyor onun dışında hiç bir sorun yok.