bnkmmki benim kanım kötü çıktı bugün detaylı ultrason için perinotoloğa gittim 20+4 tüm doktorum korkma dedi herşeyine baktı böbreğine kalbine barsaklarına herşeyine işte ordaki sonuçlarda normal çıktı herşey dawn sendromlu bebeklerde böbrekte genişleme kalbinde parlaklık barsakta parlaklık hareketlerde yavaşlama falan gibi belirtiler varmış bana iyi desi şükür Tabi Allahtan başka kiöse bilemez ama yinede doktorun söyledikleri insanın içini rahatlattı. Kesinlikle para avcılığı yapıyo çoğu doktor o yüzden hiç dinlememek lazımmış