Bir kaç gündür bu sorunla baş etmeye çalışıyorum hastanelerin ilgisizliği yüzünden
Bebeğimin başı çok aşağıda normalde erken doğum riskim var ama bir kaç gündür aşırı kendini aşağıya itiyor ve gobegimin üstünde aşırı satlerce geçmeyen bı toplanma oluyor hatta bazen o kadar çok oluyor ki artık orası aşırı çok ağrıyor ben doğumdan korkuyorum haftamizda erken 34+5 daha hastaneye gitmelimiyim