Arkadaşlar bende 39+5 im üç gündür adet olacakmış gibi ağrı çekiyorum baya uzun sürüyor düzenli ama sonra hafifliyor yalancı sancılar olduğunu tahmin ediyorum dünde vajina bölgemde ayağa kalktığımda kivrandim bıçak saplandı sanki 50 saniye falan sürdü bu ne demek.oluyo şimdi gene uyandim böyle gazım var gibi ishal oluyorum gibi bide karın ağrısı da var