Kızlar 3 haftadır geçmeyen kaşıntım var doktoruma gittim kan değerleri safra asidi testi yaptıttırdı temiz çıktı, cildiyeye yönlendirdi uyuz vs de çıkmadı cildimde ama uyutmayan bi kaşıntım var sabahlara kadar uyuyamıyorum ,cildiye doktoru bi krem verdi ama onu sürdükçe daha kötü olmaya başladı vücudum dahada kaşıntı yaptı bıraktım bildiğiniz doğal bir yöntem varmı artık gerçekten dayanılcak gibi değil