aybars16 Kızlar 28+4 haftalık hamileyim. Vajinal mantar enfeksiyonum var ve çok fazla kaşıntım var kaşımaktan ve baskı yapmaktan sanırım vajinamda şişme ve acayip acı var. Dayanamıyorum artık acısına. Ne yapabilirim
uraz_ve_annesi- aybars16 sirkeli su biraz hafifletiyor ama sirkeyi çok koymayın içine gelemeyecek şekilde kaşınan yerlere sürün