Hanımlar iki gün önce çok sancım ve açık kuramızı renkte hafif kanamam olmuştu acil doktoru hiçbir şeyden anlamadığı için plesantan aşağıda olduğu için demişti ve eve göndermişti beni. ardından sancım ve kanamam da iki gün boyunca olmadı. Ben de rahatlamıştım ama Bugün doktor kontrolüne gittiğimde 2.5 cm açılma olduğunu bebeğin pozisyon aldığını ve aşağıya indiğini ve de o çektiğim sancının aslında doğum sancısı olduğunu ama sonradan kendiliğinden durduğunu söyledi doktor bana . Hemen ciğer geliştirici ve kan sulandırıcı iğneler yaptı. Yatış yapmak isteyip istemediğimi sordu ben eve gitmeyi tercih ettim en ufak şikayetimde gelmemi söyledi. Çok tedirgin oldum bu açıklıkta bebek iki hafta kadar bekler mi 😞 veyahut doğsa herhangi bir sıkıntı olur mu aynı durumu yaşayan var mı ? Ve eve geldikten sonra üç dört damla kadar çok az kanamam oldu alttan muayene ettiği için olduğunu düşünüyorum çünkü bebeğin hareketlerini çok net hissediyorum ne yapmam lazım bilmiyorum ilk gebeliğim