Kucuk_melegim Kizlar kedimin partisini seviyorum aklima takildi kedi patisinden toksoplazma bulaşabiliyor mu ?
zepbjk Kucuk_melegim yetişkin kesiyse kendini temizliyordur tuvaletini temizlemeyin yeter. Bir de kesiniz dışarıya çıkmıyorsa ve çiğ et vermiyorsanız zaten toksoplazma geçirmez
ozgegundogdu1903 Kucuk_melegim valla ben ağzını bile öpüyorum çiğ et yedirmiyorsanız birsey olmaz toksoplazma çiğ et ve iyi yıkanmamış sebze meyveden daha kolay bulaşır kediden bulaşma olasılığı daha düşük bu konuda baya araştırma yapmıştım kedinizin tuvalet temizliğinede dikkat ederseniz bi sorun oluşturmaz bence
Pearlyy Kucuk_melegim eğer iç dış parazit aşılarını yaptırdıysan hiç bi yerinden hiç bir şey bulaşmaz gönlün rahat olsun.
Edafmo Kucuk_melegim ay bilmiyorum ama inşallah bulaşmıyordur bende patisine bayılıyorum sevip öpüyorum 🤭
zepbjk Kucuk_melegim Aslında gebeliğin başına göre son 3 ayda daha çok bulaşır ama dediğim gibi ev kedisi ise çiğ et yemiyorsa kedide yoktur zaten size bulaşacak birşey rahat olun ☺️
SahrasMom311216 Kucuk_melegim hayır canım sadece dışkıdan geçiyor eğer sen temizliyorsan eldiven giyip öyle temizle ellerini bol bol yıka harici çiğ et vs yemediği sürece bulaşmaz kediler temiz canlılar için rahat olsun
Kucuk_melegim ozgegundogdu1903 eşim bazen kiyamiyor çok nadir ama bazen salam atiyor kendine hazırladığı zaman kızıyorm verme diye goz hakki diyor aşılarını yaptırıyorum duzenli parazit aşıları da oluyor saten ev kedisi ama salam atmasina kızıyorum
Kucuk_melegim SahrasMom311216 eşim temizliyor kumunu ben temizlemiyorum sadece bi konuda eşime kiziyorum bazen kahvalti hazirlarken az birsey salam veriyor kiyamadığı için goz hakki diyor ben nekadar kizsamda bunun yüzünden tartışıyoruz tabi kedimin aşıları tam parazit aşisi da düzenli yapıyorum o yönden sıkıntı yok ama eşimin arada salam vermesi sorun olur mu bilmiyorum
Arzu3434 Doktorunuza toksoplazma testi istiyorum diyin pozitif çıkarsa zaten bağışıklık aldınız demektir benim pozitif 3 senedir benimle kedim pozitif çıktığı için sorun yok dedi☺️ Negatif çıkarsada dışkısından falan uzak durun problem olmaz
Kucuk_melegim Arzu3434 2 senedir bizmle ve negatif cikti canim yaptırdım halen de ara ara baktiriyorum