Hayalll Evet önce burdan başlamak istiyorum konuya..30.haftada gelmek isteyen bebeğimi serumla iğneyle durdurduk çok şükür 🙏 35.haftaya kadar ıstırahat ettik her sancıda koştum ve serum yedim gelmek istiyordu bebeğim sonra durdu..Şimdide gelmek istemiyor gibi sancılarım düzensiz öncedenn 80 - 100 arası çıkan sancılarım şuan 40-60 olarak çıkıyor ve aralıkları düzensiz gelelim asıl konuya o kadar okuduğum posttan sonra korku sarmıştı beni çatı muayenesi ile ilgili çok şükür korktuğum gibi değilmiş hiç birşey hissetmedim doktorumunda nazikliği kibarlığından kaynaklı tabi sakinleştirdi konuştu derken anlamadım bile ne ara yaptığını açılmamız yok rahim ağzının yumuşadığını çatımın doğuma uygun olduğunu gün aşırı ilişkiye girmemizi söyledi bir de kahverengi pembe akıntı olursa korkma dedi muayeneden sonra olabilir dedi...bebeğimin boynunda bir tur kordon varmış gevşek dedi korkma dedi o şekilde doğan bi sürü bebeğim var dedi hemen sezeryan sebebi olmadığını 3 tur da kordon kısalırsa aşağı inmesini ancak o zaman engel olacağını söyledi yine korkmadım içim rahat şuan haftada 2 kez nst olacak artık ..kalbini dinleyecek her ihtimale karşı..evet çok soru post açılıyor karın sertleşmesi ile ilgili bebeğin bir yana toplanması ile ilgili onların hepsinin kasılma olduğunu fakat gün içinde sıklaşırsa belden kasıklara doğru şiddetli dayanılmayacak ağrı verirse doğum belirtisi olduğunu diğerinin sadece yalancı sancı olduğunu söyledi ağrın var evet ama doğum için yeterli değil dedi eve gönderdi :) Uzun oldu kusura bakmayın bildiklerimi duyduklarımı paylaşmak istedim.. hergün yürüyüş,squat,papatya çayı içmemi ve ilişki gün aşırı önerdi ama zaten çoğunu yapıyordum bekleycez bakalım ne zaman gelecek prensesim :)
Bskogzhn Hayalll benimde suanda karnımda sertlesme var ve bacaklarıma vuran agrı galiba dedğiniz gibi yalancı sancı.. 35+3 deyiz
Gmzcngi Sağlıkla al inşallah kucağına prensesini canım hamilelik cok güzel bişey ama ilk olduğu zamanda herşeyden endişeleniyor insan Allah kucagımıza almayı nasip etsin hepimize🙏🏻
Hayalll Mutlukalp Ben tıp merkezine gidiyorum cnm KKTC de yaşıyorum ama.Evet korunmasız önerdi daha önce yasaktı erken gelme riskinden dolayı şuan izin verdi
Gmzcngi Hayalll KKTCde kolan hastanesinde tolga bey var kadın doğum istanbuldan oraya transfer oldu ama 10 numara doktor tavsiye ederiim aklında bulunsun canım belki lazım olur☺️
Hayalll Bskogzhn arasını kontrol et cnm sertleşmenin ve uzunluğuna bak büyük ihtimalle yalancıdır ama