gsmgr
Ben daha 4 aylık hamileyim ama her gece ya 2 de, ya 3 de ya 4 de ya da 5 gibi kendi kendime uyanıyorum ve uyuyamıyorum.. Ki hamile olmadan önce uykuyu çok severdim sabah 10 a kadar falan uyurdum.. Ben şu şekilde düşünerek motive oluyorum.. Belki de Rabbim bizi şimdiden alıştırma olsun diye uyandırıyordur.. İlerde hayırla sağlıkla nasip olursa inşallah bebişi emzirmek, bakmak için 2 saatte bir falan uyanmamız gerekecek.. Biraz büyüyene kadar gece gündüz ayakta olcaz mecburen.. Vücudumuz bizi buna hazırlıyor olabilir ben böyle motive ediyorum kendimi 😊