Snmaydemr Öncelikle hepinize merhaba kızlar🤚 Ben ne zaman yazarım acaba diye Doğum hikayemi düşünürken erkenci kuşum gelmek istiyormuş meğer💕Şimdi gelelim asıl meseleye son 10 gündür çamaşırımda ıslaklık oluyordu ama ben bunu akıntı diye düşünürken su olacağını hiç tahmin etmedim iki haftadır da artık ağırlaştığım için annemde kalıyodum 36+1 e giriceğim gece çok fazla kasılmam vardı yani çoçuk toplanıyordu sürekli sabah oldu yataktan kalktım iç çamaşırımı ıslatacak kadar su aktı ben kaçırdım zannettim lavobaya gittim hemen iç çamaşırımı değiştirdim lavobadan ayağımı çıkardım mutfağa doğru adım atmama kalmadı bacaklarımın arasından aktı hemen eşimi aradım geldi hastaneye gittik ve Doğum başlamış ama 0 sancı 0 açılma ile sadece su ile suyum az kaldığı için suni sancı da uzun süreceği için adrenaline gerek duymadım direk sezeryan için görüştük tahlillerim yapıldı ameliyathaneye alındım ve mutlu son erkenci kuş geldi 36+1 de 3.250 gr ve 49 cm🙏Hepinize hayırlı doğumlar diler ve hastane çantamın hazır olmadığını belirtmek isterim yani siz siz olun 30 da hazırlayın🤚☺️ Happykidse gidiyorum ben💪
ada1180 Snmaydemr Allah analı babalı büyütsün cnm sağlık versin ikinizede sen nasılsın ağrın sızın varmı 😓
_RainBow Snmaydemr reyapamı gidiyordunuz çok merak ettim nasıl ameliyat konusunda yemiz bir hastanemi sizce 🧐. Allah yardımcınız olsun inşallah ☺️
Snmaydemr ada1180 evet korkutmak istemem ama sezeryandan değil keşke normalden kullansaydım tercihimi..
Gul_hamad Ayy sonunda 36 larda bir dogum gorduk masallah, Allah bagislasin. Bu sayfada en zok doguramayanlar var 😃😃 37yim bende dogurmak istiyorum insallah🤩