Debayami Valla meyve çayı içtim sıcak sicak hafif tatlı hem süte iyi geldi hemde gaz çıkarmaya birde bol bol yürüyün, 3 gün sonra ikinci doğumum olacak Allahın izniyle yine aynı meyve çayı yürüyüş.
Hulus Gozde5 ben sadece yürümüştüm hastanede o şekilde çıkardım ama eve geldikten sonra benim asirı gazim olmuştu kimyon çayı içtim o çok rahatlatmisti