37+5 de sancımın olması ile acil sezeryana alındım normalde 10 ocak 9 ocak dedi doktorum. Ameliyat sırasında hiçbir şey hissetmedim doğumum harika geçti 3 saat oldu doğum yapalı doktorum 3250 3300 dedi 3250 doğdu bebeğim 🥰umarım ayağa kalkmam da güzel olur.