Meryemiss Kızlae normalde doktor 11. Haftamda ayım doluyor diye çağırdı ama ben 12.hafta dolsun istedim gitmek için belki cinsiyetide görebilir diye hatta eşiminde gelebiliceği bir günü seçtim acaba öğrenir miyim 12+4 cinsiyer öğrenen var mı
prensmusta Meryemiss biz bugün 12+4 te gördük cinsiyetimizi,doktor bakarken ben bile gördüm orda pipiyi 🤭 pozisyon uygunsa görülür bencede
Nurella86 Eğer pozisyon uygun ise öğrenirsiniz gitmeden yarım saat önce çikolata yiyin güzel haberler almanız dileğiyle
Meryemiss Nurella86 bende öyle düşünmüştüm ikinci gebeliğim olduğu için tecrübeliyim esasen ilkinde çikolata yemiştim gitmeden doktor bacak arası açık olduğundan çok net söylemişti