Selinoloji Bütün dişlerim sorunluymuş meğer ilk 3 ay zor dayandım 4.ayda kanal tedavisi gördüm. Şu an 7. Aydayım ve başka dişim felaket ağrıyor. Tedavi yapılır mı acaba ne yapsam ne etsem kafamı duvarlara vuracağım gerçekten
Gizemgnd Selinoloji kadın doğumcuna sor onaylarsa yaptır bence zaten bölgesel uyuşturdukları için sorun olmuyor diye biliyorum
Beyabann38 Selinoloji normalde ilk 3 ay ve son 3 ay izin vermiyolar ama doktoruna kalmiş bişe ona sorman lazım bölgesel uyusturdukları için sorun olacagini sanmiyorum ama enfeksiyon kapma riski oldugu için ondan işlem yapmak istemiyolar çünkü antibiyotik kullananda olabiliyo yada enfeksiyon kaparsa tedavi uyguluyolar sorun olma ihtimalini göze almıyolar
Emiregem Selinoloji ben ilk 3 ay icerisindeyim doktorlarım sıkıntı olmuycagini söyledi çok şükür bı skntida yok zirkonyum yapılıyor
Selinoloji as_af çürük olan yer belliydi ondan röntgen çekmeden de sorunlu dişleri anlıyor dişçiler öyle yaptı