Busraikra Bayanlar merhaba 2.hamileligi olupta 11 m.haftasinda ara ara sanki bebegin kayar gibi oldgunu hisseden oldumu ilk gebeligimde kizimda yani 15 haftalikti hissetmeye baslamistim bunda daha erken gbi