Aybeniz herkeste farklılık gösteriyormuş canım bazı anneler hamile olduğunu bu dönemde anlamıyormuş bile ☺️ bende 5+4 üm bulantım hiç olmuyo şimdilik çok şükür halsizlik çabuk yorulma oluyo uykum geliyo arada ama çok yoğun sayılmaz haftaya daha çok belirti başlar artık diye düşünüyorum. Onun dışında bana çok sıcak basıyo sürekli cam açıyorum kafamda sersemlik hissi oluyo ağırlık oluşuyo bazen başım dönüyo ama sallantı hissi oluyo çok şiddetli dönmüyo yani birden acıkıyorum bide 🙈