aynuraltun ayyy çişimi resmen tutamıyorum altıma kaçırıyorum öksürürken nasıl geçicek bu hamilelikten sonra böyle oldu gerçekten günde 3 kere kilot değiştiriyorum ☹️
Momsy410 aynuraltun canim kegel yap her gun duzelir.. dogumdan sonra iyice gevser kaslarin daha kotu olursun. Cis tuttugun kaslari bul, 10 saniye kadar sık birak. Bunu her gun 3 sefer falan 2 dakika yap duzelir
Tugce3479 normal doğum mu yaptın canım benim şuan hamileliğimde gülerken iki üç damla kaçırdıgm olmuştu 🙄
Smysmysmy1 aynuraltun Bilemiyorum uzmanı tarafından kişiye özel hazırlanıyor diye biliyorum ama yanlış da olabilir hiç araştırmadım açıkçası. Gebelikte tutamamak normal ya. Bebek büyüdükçe mesane baskı yapacak illaki bir takım dengesizlikler olacaktır çok takmıyorum ben açıkçası
Tugce3479 aynuraltun pelvik kasları gevşetmek için oluyormuş tuvallette afedersin idarini yaparken idrarini tutup bırakıp tutup bırakırsan o bile fayda edermiş
Smysmysmy1 aynuraltun sanmıyorum bebeğin baskısı yüzünden oluyordur doğumdan sonra çoğu sıkıntı bitip gidecek zaten 😊
Smysmysmy1 Tugce3479 çok sağlıklı bir davranış olmadığını duydum onun. Mesela Yeni evlenip sesinden çekinip sıkarak durdurmaya çalışanlar için vs önerilmeyen bir hareket diye duydum
aynuraltun Tugce3479 kasları gevşetiyorsa iyi bişey değil o zaman 😅 açıkçası kaşlarım zaten o kadar gevşek ki tubaletimi yaparken çişimi bile tutamıyorum
Smysmysmy1 aynuraltun mesane sağlığı için önerilmediğini duydum bende. Sanırım her kafadan bir ses çıkıyor doktorumuza soralım en sağlıklısını onlar söyleyecektir 🤷🏼♀️🤦🏼♀️😊
Momsy410 aynuraltun tuvalete gittigin zaman tut cisini hatirla o kası. Cikinca yap. Bi yerden sonra kas gucleniyor zaten biliyorsun hangi kas. Basta 10 sn tutmak zor gelir zamanla alisirsin