Mira ismi Rauf’la uyumluydu, bu kızımda benim ismimle uyumlu mu olsa diye Gülce var aklımda…
Veya aralarında bir buçuk yaş olacak ikiz gibi büyürler isimleri de benzer olsun diye Liya var seçeneklerim arasında. Ama seslenirken liya biraz garip mi ne fakat anlamı sabrın en güzeli demek,gayet hoş manası.
İpek ismini çocukluğumdan severim. Duru da uyumlu gibi bilemedim Mira ve Duru
Sizce ???