Esiraa Kızlar birisi kaç aylık deyince ben kalıyorum 25+1 ben kaç aylık hamileyim acaba 🧸🤣😂 karnımda yok
piiremsesinannesiii Esiraa canım 6. Ayına 1 hafta kalmış oluyor tahminimce bende tam doğru hesaplayamıyorum ama 😂
Esiraa Hahaha doktora bile sordum boşver gebelik haftayla ilerliyor deyip geçiştirdi karnım hala düz bi yaşlı teyze sorduğunda 25 hafta diyorum oney diyo 🤣😂😂😂
Mge-drkk96 Esiraa bende böyle birşey görüp ekran kaydı almıştım hamile. kaldığımdan beri burdan bakarak hesaplıyorum canım
Momsy410 Esiraa ben son adet tarihime gore sayiyorum. 10unda hamile kaldiysam her ayin 10unda binay sayiyorum
Aslhn2101 Tubaa41 bu çok iyi bir hesaplama yöntemi bunu çok beğendim gerçekten😂 teşekkür ederim bende faydalandım sayenizde🌸