Sırf böyle bi çelişik cevap duymayayım diye şehrimdeki en iyi kadın Doğum dr olan iki doktora çaprazlama randevu alıp muayene oluyorum 18. Haftaya kadar bekledim cinsiyet konusunda ve iki doktor da kesin erkek dedi 12 Ocak’ta detaylıyı bekliyorum erkek diye parti falan bile yaptık ama Burda öyle şeyler okuyunca insan acaba mı diyor 🙄 iki kızımda da yine aynı doktorlar kız demişti bu da bi gerçek 🤗