cansualisa az kalmış sene olarak kaybı olmayaydi keşkem😅 ama olsun sağlıklı olsunda
2Meyve- aman kuzum bugün tehlike 00:00 dan snra hiçbişi olmaz haha
cansualisa hahha😅