Merhaba arkadaşlar ben 13+4 günlük hamileyim ve belim çok ağrıyor bacaklarıma vuran bir ağrı var ve bir kaç gündür de karnımın içinde ara ara sızı hissediyorum ve de vajinamın içi kemiği gibi bir ağrıda oluyor bunlar normal mi acaba aynı haftalarda siz neler yaşıyorsunuz veya yaşadınız