Ahuum sizin nazlı olup olmamanız değil mesele bazı insanların kötü tecrübelerini burda insanları korkutarak yazması. Bende 2.5 ay önce erken doğum yaptım, sezeryan ve 2 gün boyunca aralıksız doğum sancısı çekmeme rağmen. İlk 3 gün zorlandım ,4. Gün kendime güvenip kendim kalkmaya yürümeye çalıştım. Dikiş izi deyip duruyolar, hiç görünmeyen bi yerde ki normal doğumda da fazlasıyla zorlayan şeyler var ,sonuç olarak bi bebek geliyo dünyaya tabi ki bi iz kalacak ki o bile geçiyo zamanla. Ama insanları anlamak mümkün değil, sezeryan olmak zorunda kalan insanların ne suçu var ya da sezeryan isteyenlerin. İnsanları gereksiz korkutuyolar kesinlikle