Yetersukrbck_0618 Kızlar suyun geldiği nasıl anlaşılır şu 1 haftadır akıntım çok fazla bir şekilde oluyor dün doktorum suyun normal olduğunu söyledi ama ben korkuyorum ya anlamaazsam diye 36+3 haftalık gebeyim bu arada
berceste5155 Yetersukrbck_0618 ben suyum geldiği için doğuma alındım uyurken karnımda şiddetli bir ağrı oldu kalkıp tuvalete gidiyim derken suyum geldi
Merveofs Benimkini ebe patlatmıştı yani birden gelmedi ama o anda bir anda içimden bir nehir boşaldı sanki 😬😬 Ama bazılarında sızıntı sızıntı, bazılarında birden gelirmiş bilemiyvem yani
Cansu0834 Merveofs anlamaman mümkün değil canım 2 ay önce doğum yaptım ne ağrım ne sancım nede açılmam oldu bi sabah uyandım suyum geliyor ve direk sezeryana alındım
Merveofs Cansu0834 aynen normal geldiği gibisini anlamamak zaten mümkün değil ama sızıntı şeklinde olanı bilmek hemen mümkün olmayabilir bence
Birezene Bende 36+3de gece suyum gelmesiyle uyandım altına kaçırıyo gibi tutmaya çalışıyorsun ama tutamıyorsun anlamamak mümkün değil yani😊 sızıntı gibide olabiliyormuş onun hakkında bir fikrim yok ama, sağlıklı doğumlar🌹