Asellmoms İyi geceler güzel anneler ve anne adayları bugün cam ve sakurada kontrolüm vardı 31 6 haftalığım bebegmin kilosu 1900 çıktı doktor diyet yapmamı söyledi gebelik şekeri testide yapıldı şeker çıkmadı bu durumu yaşayan oldumu acaba?
EmineDefneGokce Asellmoms bana normal geldi aslında 32 de 2200 dü ilk kızım ama hiç böyle şeyler demedi doktorumuz 💕 Şimdi 2. Kızıma gebeyim oda 34 te 2100 çıktı 🥰
BBuseY Asellmoms banada normal geldi canım 30 haftalıktık biz 31 hafta ile uyumlu demişti 1600 gram 42 cm di bebiş 🤗
Asellmoms Sareceee tatlı değil de canım ekmek tüketiyorum 🙈 tatlı yersem küçük çikolata yiyorum en iyisi bazı şeyleri bı süre çıkarayım hayatımdan
Symaaas Asellmoms şöyle düşünün boy ve kiloda şaşırma olur genelde ultrasonda bana 4 kilo dedi ben. Oğlumu 3.650 gram doğurdum 53 cm dedi 52 oldu 😂😂yani önde olma ihtimali genelde boyla alakalı uzunsanız yada eşiniz normal benim eşim uzun ogluşta uzun oldu 🫢
_umutperisii Senin yine iyi benim 29+6 da 1967 gramdı ama doktorum hiç öyle şeyler söylemedi aksine gelişimi boyu çok iyi dedi 😂
Aselsmoms Asellmoms bence gayet normal canım benim de 32+0da 2042 dedi ama diyet yapmami felan söylemedi doktorum 🥰
Melistkr2 Asellmoms 36 haftalığım bugün bebeğim 3800 gram dedi doktorum boyunda 50 cm baya iri bebek dedi bakalım bende pazartesi Şekerime baktıracağım
siyahinci3 Asellmoms kilosu gayet iyi cikmis benimkide 32 arti 3 du 1882 gr cikti doktor bana yemen nasil neler yiyorsun felan dedi ortalama 1800 2 gr arasi olurmus bu haftalarda bebekler
kitapkurdu Asellmoms 32.haftamda 2400 dü oğlum hiç öyle birşey söylemedi doktorum. Size niye öyle dedi acaba.
pinarsabrii Asellmoms 30+1 de 1780 gram dedi banada doktorum, diyet vs demedi hiç 1 hafta önde gidiyoruz dedi. Bana da normal geldi bebeğinizin kilosu🤗 tosbik olacaklar sanırım biraz ❤️