Rmysbyzt Sol kasığım gıdıklanır gibi oluyor böyle değişik bu bebeğin hareket mi sizce solda hissetmem normal mi 🫣 20+1 haftalığım daha hissetmiyorum
Asena1 Rmysbyzt bebek hareketidir canım ilk başlarda insanın karnında kelebek uçuyormuş gıdıklanıyormuş gibi bi his oluyor zamanla daha net anlaşılıyor bende de öyle olmuştu