Ya kızlar çok özür diliyorum ama kasıklarımda geçmeyen bir ağrı var sanki aşağı doğru baskı yapan birşeyler bu neden olur yumurtlama dönemidir heralde dedim adetim 2 gün sürünce çok şey yapmadım ama adet günümden beri geçmeyen bir ağrı var bazen kramp gibi girip geçiyor bazen sadece sancı veriyor bazende adet ağrısı veriyor şuan adet sancısı gibi yavaş yavaş ağrıyor vajinaya baskı yapıyor birde sol bacağıma vuruyor ağrı başına gelen var mı nasıl geçer yada ne yapmam lazım 🥹🌸