İyi geceler arkadaşlar, gebelikte doktor tavsiyesi ile takviye edici ilaçlar kullndınız mı. Ben 18 haftalıgım ama ilk 3 ay folik asitten sonra ilaç kullanmaya devam ediyorum. Şuan ki ilacım Elenatal2 ve Feroglobin. Bu ilaçların bebeği çok hareketli, hiperaktif yapıyor diye duyuyorum. SiZlerde kullandınız mı ve doğan bebekleriniz olması gerekenden daha hareketli oluyormu