Merhabalar , ben 59 ile hamile kaldım şuan 73 um ve daha 28 haftalığım . İlk dört ay yarım kilo bile almadım. Dört aydan sonra aldım hepsini . Nasıl kilo alımını durduracam kendim için . Doğuma daha var ama kilo almamam lazım . Doktorum da kızdı . Bunun bir yolu var mı ?