Alyaaras Kızlar bugün son kontrole gittim . 38 ncı haftaya girmiş bulunmaktayım. Bebeğim dönmediği için ve rahimde darlık olduğu için son karar spinal anestezi sezeryana karar verdik . İnşallah güzelce olur herşey 🥰
Baharcdemir İnşallah güzel bi doğum gerçekleştirirsin canım bende 38+4 de sezaryen olucam yani 13 ocakta sen ne zaman olucaksın