beyzacmvrc Tugbakose-24 nakışı bilemiyorum ama bazı ebebek mağazalarında 10₺ karşılığında baskı yapıyorlarmış. İstanbul Bostancı şubesinde var diye duydum. Nakışı da anca çevrede piko yapan yerler varsa onlar yapar