Nurrrr90 Tugbaysima kuzum sabret günahlarına kefaret o sancılar inşş sonunu düşün bebeğini kucagına alacaksın dua oku bol bol ayetelkürsi oku rabbimden yardım iste inş acılman hemencik oluverir sağlıkla bebeğini kucagına al emin ol onu alınca bütün cektiklerini unutuyosun bende sana cok dua edicem sağlıkla gelsin meleğin🤲🏻🤲🏻🤲🏻😘😘😘
Tugbaysima Nurrrr90 Allah razı olsun canım çok uykusuzum çok yorgun düştüm alttan muayene beni korkutmuyordu ama buradaki doktorlar bileğe kadar sokacak duruma getirdiler resmen alt tarafım pert oldu o da çok ağrı yaptı mahvoldum tek düşündüğüm şey bebeğim 😓😓😓
Zelis97 Bende suni sancı ile doğum yapmıştım 4 sene önce canım. Geçici bir süreç olduğunu düşün, zorda olsa yürümeye ve ıkınmaya çalış açılmanın çabuk olması için bunları yap
Mervece1 Tugbaysima Summes sebîle yesserahu. Sürekli bu ayeti okuyun , bunun kolaylaştırdığını duymuştum. Allah yardımcınız olsun. Alttan muayene berbat bir şey hele o doğum sancısıyla
Tugbaysima Mervece1 oturmayacak duruma geldim artık çıksın diye dua ediyorum Allah razı olsun bu duaya başlıyorum şimdi 🙏🏻🤲🏻😔♥️
girl_boy_annesi Mervece1 katılıyorum bugün doğum için yatış yapıldı hep okudum çabuk oldu keşke ilk doğumumda da bu duayı bilseydim
Nazendehanim Mervece1 evet abese suresi 19-20. Ayetler ve Ya Rakip c.c. 316 kere okuyun sancı anında @Tugbaysima
Sedauzunbekiroglu Tugbaysima acikliginiz cok iyi suni sanciyla beraber kisa surede bebeginiz kucaginizda olur hic korkmayin bende ilk dogumumu suni sanciyla yapmistim.sanciniz varken yuruyun hareket halinde olun yatarak gecirmeyin sadece