Asellmoms 32+0 da 1834 gramdi doktorum günü gününe gittiğini söyledi ki her gebelik farklı ilerliyor kıyaslama yapma doktorumun hep dediği şey bebeği fazla şişirme içeride gelişimi yerinde olsun yeter düşündüğümüz gibi bebeğin aldığı gereksiz kilo da zararlı o yüzden gelişimi iyi olsun günü gününe gitsin daha sorun etme 1900 az değil olması gerektiği gibi artık bu haftadan sonra doktorumun dediği bu da haftada zaten en az 200 gram Alicak doğuma kadar gerisini sen düşün bu şekilde kilo alırsa