Arkadaşlar detaylı ultrasona girdim ama pozisyondan dolayı bakilamadi şimdi başka hastaneye yönlendirdiler tekrar detaylı ultrasona girmem icin çok gereklimi sartmi yani
Girmesem ne olur
Ve bu arada bı sorun olduğundan yönlendirmediler baklimadigi için yönlendirdiler