Ya benim de aynı şeyler vardı hatta kirpik diplerim bile kaşınıyordu doktora gittim safra asitleri karaciğer enzimlerine bakıldı bütün iç organlarıma bakuldı ultrasonla araştırma hastanesinde hiçbir şey çıkmadı doktorum vitaminlerini,magnezyumu ve kan ilacını bırak dedi bıraktığımdan beri kaşınmadım