tnskrkss İyi akşamlar hamiş anneler. 33 haftalık gebeyim yaklaşık 20 gündür vajina ağrısı çekiyorum yaşayan var mı neden oluyor ?
beyzzsenturkk tnskrkss cocuk büyüdükce kilo aldıkca baskı yapıyor doktorum normal demisti bol bol haraket et iyi gelir dedi yatakta dönerken bile vuruyor ağrısı artık ama ilerleyen haftalarda bebek kendini kanala itmek icin de hazırlık yapıyormus ondan da oluyormus 36 haftalığız biz
OzgeSrc tnskrkss bende 33+4 ayni sekilde 15 20 gundur o bolgede ağri hissediyorum ozellikle ayaga kalkarken 😰
Kubrak2016 tnskrkss yalnız değilsiinnn😅☺️ 34 teyim bende valla 2 haftadır falan hissediyorum aynı ağrııyı doktora sormadım daha ama herkes normal diyor 🤷🏼♀️
Pearlyy tnskrkss 31. Haftadayım bende de var özellikle yürürken oluyor, doktorum normal magnezyum iç hafifler dedi dün. Sodayla yetiniyordum şimdiye kadar ama bundan sonra takviye alacağım..
tnskrkss beyzzsenturkk çok teşekkür ederim ya gerçekten. Evet yatakta dönerken bile uykudan uyandırıyor ağrısı
Betulkaraa34 Bende 5 aylik hamileyim genital bolgem bacak aralarima dogru olan bolge pelvis denilen yerler sanirim yanlis yazmiyosam doktora soyledim agri oluyo bazen genitalimde agriyo dedim doguma hazirlik agrilaridir kemiklerin gelişiyor demekki dedi
tnskrkss Betulkaraa34 sizinki de mi ilk gebelik. Doğrudur tam tarif ettiğiniz yerler ağrıyor. Bende dedim acaba enfeksiyondan mı korkuyordum
Betulkaraa34 tnskrkss evet ilk gebelik hatta bu bece belim o kdr agridi ki ayaklarıma vurdu agrisi kendimi cok rhaatsiz hissettim bel fitigina benzer bir agriydi vallahi 🤨
Sedauzunbekiroglu 38+1 haftalik hamileyim cok uzun zamandir yasiyorum bu agriyi ic bacaklarima kadar vuruyor agri.son zamanlarda Yatakda donerken yururken cok zorluyor beni
tnskrkss Sedauzunbekiroglu size de geçmiş olsun. İnşallah az kalmış gününüz bir an önce biter sağlıcakla. Kilo sıkıntım da var baya zorluyor beni açıkçası
Mehtapkz Sedauzunbekiroglu cok gecmis olsn canm az kalmis azdaga sabir saglikla kavusun. Bende 25+4 haftalik hamileyim sol tarafimda agri sok bacagimi kaldiramiyorum saga sola donemiorm yatakta zorlaniorm sagda hicbisey yok ama aol beni zorluyor senin agrilarn kavnci haftada basladi acaba doktr ne dedi bu duruma ben doktra gtmyi fusunuyrm
Sedauzunbekiroglu tnskrkss insallah cok tesekkur ederim 🌺 bende kilolu hamile kaldim suan hamile kaldigim kilodan 3 kg kadar fazlam var sizn kilonuz kac , magnezyum kullaniyormusunuz
tnskrkss Kubrak2016 benim doktorum sa normal dedi ama içimden bir türlü gitmedi burda sorayım bir de dedim. 😅
Sedauzunbekiroglu Mehtapkz insallah cok tesekkur ederim 🌺 sizede gecmis olsun. 6. Aydan itibaren basladi benm agrilarim doktorum magnezyumun cok onemli oldugunu soyledi kullaniyorum ama cokda bi faydasini gordum diyemem cati agrisi icin. 2 hafta once kalsiyumada basladik agrim fazla oldugundan dolayi.Ama bacak agrisinda birz etkisinj gordum benmde sag bacagim agrir genelde. Hamilelikte varis problemi olusuyor sizinde o yuzden agriniz olabilir. Magnezyum kullaniyormusunuz
tnskrkss Sedauzunbekiroglu 77 kilo oldum 🫣 hayır magnezyum kullanmıyorum. Maden suyu içiyorum ama fayda etmıyor
Sedauzunbekiroglu tnskrkss kilonuz asiri yuksek degil benden zayifsiniz :) soda tek basina yeterli olmuyor doktorunuza danisarak bencr magnezyum kullanmaya baslayin belki biraz daha etkisi olur agriniz icin