Bellisima21 normal doğum yaptım hiç korkulacak birsey yok bence olumsuz herseye kulaklarımı kapatıp sadece kendime ve bebeğime odaklandım iyi ki de öyle yapmışım çok az dikisim vardi ama beni hiç zorlamadi elbette ilk günler biraz ağrısı oldu ama yani normal o kadarı hastanede kaldığım günde dahil bebeğimle hep kendim ilgilendim her işimi kendim yaptım 10 gün sonra tamamen iyileştim ilk doğumdu benimde