Kızlar biliyorum çok çok erken bu ay kimyasal gebelik de yaşadım. Ama bir şey danışmak istiyorum. Kasıkta batma bel ağrım bunlar ara sıra gidip geliyor 2 gündür hafif baş ağrısı ve miğde bulantısı çekiyorum bugün de dikkat ettim afedersiniz idrarım kepekli gibi tabş bu enfeksiyon da olabilir belkide ama yanma vs yok yaşayan var mı ? Daha adetime 15 16 gün var test yapmak istemiyorum