Üç gündür özellikle akşamları inanılmaz başım ağrıyor normalde advil kullanıyorum baş ağrıma ama gebelikten dolayı ilaç kullanmayı tercih etmiyorum kızımda da hiç ilaç içmedim ama dayanamıyorum kızım çok hareketli yetişemiyorum napıcam bir sorun olur mu kullanan var mı parol