asilbabymom ben iki pijama takımı bir gecelik koydum ama bir tane gecelikle geçirdim günümü çok rahattı pijamayi da çıkarken giydim sabahligiyla beraber. Suan yeniden doğum yapsam iki gecelik bı pijama atarım kesinlikle geckeik koyun tuvalet olsun alt değiştirme işleri olsun ve lastik olmadığı için çok rahat oluyo