Kızlar 14 haftalık olduk 3 4 gündür sol tarafımda bir ağrı var sanki bir şey bastırıyorlar gibi o tarafa hiç bir şekilde yatamıyorum kasıgıma bazen mideme baskı oluyor hapşırıkken sol tarafıma inanılmaz ağrı giriyor doktor kontrolü var daha ama bu hafta gitmek istiyorum başına gelen yada aynı durumda olan varmı