Turuncubebik
Sıkmayın canınızı belli bir süre olarak da kendinizi şartlamayın dediğiniz gibi pozisyonu uygunsa çok normal zaten perinotologa gitmişsiniz Allah korusun mesela beynine bakarken Allah korusun bir sıvı birikimi vs gibi birşey olsa zaten görür
Ben de özel klinikte baktırdım ama öyle 1 saat bilmem ne sürmedi çocuğun pozisyonu uygundu ama mesela benim oğlum çok hareketli olduğu için biraz uzun sürdü tek tek bakması gerekenlere baktıktan sonrası sıkıntı değil
Uzun sürenlerin pozisyondan olabilir veya bazen çocuk çok hareketli olduğu zaman tam göremeyebiliyorlar bekleyebiliyorlar
Şartlamayın kendinizi kötüye herşey yolunda Allahın izniyle sıkıntı olsa illa belli olurdu süreyle alakası yok 🌹