Rmysbyzt Arzu3434 benimde aşırı ağrıyor özellikle yatınca zonkluyor sanki kasık ağrısıda oluyor bende 20+1 oldum
annekuzusu_ Arzu3434 bende 17haftalgim belim kasıklarım ve ara sıra karnım agriyo çok hareketliyim acaba ondan mı diye düşünüyorum sizlerdede kasik bel karın ağrısı var mı kizlar
Yeniannis_ Benimde aşırı ağrım var böbreğimde kum cıkmıştı sanırım onu çekiyorum aynı 19 oldum bugün bel ağrısından ağlıyorum sabahtır böbreğimle bir oldu.
Gunayfatma20 Ben 17 haftalığım bel ağrım 15 hafta civarında başladı vikis sürüp sıcak su toebası koyuyorum iyi geliyor
melikesenq Magnezyum epey rahatlatmıştı sonra ilerleyen zamanlarda bacak ayak ağrılarım çıktı magnezyumu içmediğimde kalça ağrıları eklendi kalsiyum ve magnezyum içeren bi takviye önerdi doktorum reçetesiz alınıyor osteocare keşke daha önce kullansaydım