mucizebebek_ İnternette 3 aydan sonra annenin yediklerinden beslenir yazıyor, 3 aydan önce annenin kanından beslenir felan yazıyor ne kadar doğru bilmiyorumda :) ilk 3 ay zaten iştahsızlık olabiliyor, mide bulantısında kusmadan yiyemiyenler oluyor bi sıkıntı olsa onlardada olurdu :) ilerleyen zamanlarda zaten iştahınız açılır düzenli beslenirsiniz, bende normalde kahvaltı alışkanlığım yoktu 12de yapardım kahvaltıyı öğleden sonra abur cubur yerdim şimdi sabah en fazla 9a kadar dayanabiliyorum 9da kahvaltımı yapıyorum öğlen 1 2 gibi yine kahvaltılık veya yemek tarzı yiyorum, 3 gibi kahvemi yanında tatlı kurabiye ne varsa yiyorum akşam 5 6 gibi yemeğimi yiyorum sonra meyvemi yiyorum o kadar zamanla düzelir sizinde :)