Merhaba arkadaşlar kardeşim 29 haftalıkken doğum yapmıştı ve bebeğinin gözleri tam gelişmemişti ve ROP tedavisi görüyor şuan 4 aylık bu zamana kadar her gittiğinde çok şükür bı sıkıntı yoktu bakıp gonderiyorlardi bu gittiğinde 17 Ocak anestezi verip bakacağız demişler aranızda böyle bı durum yaşayan var mı lütfen bu konu hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim